Informácie k nákupu:
- Možnosti dopravy
- Možnosti platby
- Možnosti vrátenia tovaru a reklamácie
- Všeobecné obchodné podmienky
Možnosti dopravy
Pri doprave spolupracujeme s prepravnými spoločnosťami Packeta, GLS a Slovenská pošta.
Packeta disponuje veľkým množstvom výdajných miest na Slovensku, v Česku a ostatných krajinách EÚ. Veľkostný limit zásielky je formát A4, hmotnosť do 6 kg.
GLS poskytuje doručovanie na adresu zákazníka. Pri tejto službe je limit hmotnosť do 35 kg. Pri vyššej hmotnosti je potrebné vyžiadať si náklady na dopravu.
Slovenská pošta posielame zásielky v rámci SR. Limitácia veľkosti zásielky je: rozmer A4, max. hmotnosti 6 kg.Väčšie zásielky posielame len kuriérom.
Doba prepravy na Slovensku a v Česku je zvyčajne 2-3 pracovné dni. Táto doba prepravy môže byť ovplyvnená sezónnym náporom prípadne externými vplyvmi (protipandemické opatrenia a pod.).
Slovensko
- Osobný odber v našej prevádzke Carol line s.r.o., Beckovská 38/a, 821 04 Bratislava
- Doručenie na výdajné miesto siete Packeta SK
- Doručenie na adresu kuriérom GLS
- Slovenskou poštou doručenie na adresu alebo doručenie na pobočku pošty
Česko
- Doručenie na výdajné miesto Packeta CZ
- Doručenie na adresu kuriérom GLS
Ďalšie krajiny EÚ
- Doručenie na adresu kuriérom (podľa aktuálnej dispozície v konkrétnej krajine). V tomto prípade je potrebné vyžiadať si náklady spojené s odpravou vopred.
Doručovanie do ostatných krajín je možné len po predbežnej dohode a po preverení dostupných možností prepravy.
Možnosti platby
U nás zaplatíte tak, ako to Vám najviac vyhovuje. Ponúkame Vám široké možnosti:
- Platobnou kartou
Tento najrozšírenejší spôsob platby je obľúbený najmä svojou rýchlosťou a bezpečnosťou pre obe strany obchodného vzťahu. Vy si tým zabezpečíte, že objednávku a platbu vykonáte spolu a nemusíte už myslieť na to, že ju bude treba zaplatiť pri dodaní, alebo po odoslaní objednávky. Vaša objendávka sa tak dostane ihneď do ďalšieho spracovania. Zároveň Vám tento spôsob platby, prostredníctvom Vašej banky, poskytuje garanciu vrátenia platby v prípade, že by predajca, ktorému ste zaplatili za tovar, tento nedodal a nevrátil zaplatenú sumu. To sa u nás v žiadnom prípade nemôže stať, ale je dobré mať tento typ dodatočnej istoty. Používame zabezpečenú platobnú bránu, ktorá garantuje anonymitu údajov o platobnej karte, takže my ako obchodník sa k údajom o Vašej platobnej karte nedostaneme. Dostaneme len informáciu o tom, či platba prebehla v poriadku, alebo nie. Platobná brána ponúka platby prostredníctvom najrozšírenejších typov kariet VISA, MasterCard, AmeX . - Bankovým prevodom
Pokiaľ nemáte, alebo z nejakého dôvodu nechcete použiť na platbu Vašu platobnú kartu, ponúkame Vám alternatívnu platbu prevodným príkazom z Vášho účtu na náš účet. Po odoslaní objednávky Vám príde potvrdzujúci email a následne vám pošleme faktúru s informáciami pre platbu prevodom. Pri platbe prevodom si dôkladne skontrolujte číslo účtu, celkovú sumu na úhradu a takisto variabilný symbol, aby sme vedeli platbu správne priradiť k Vašej objednávke. Náš účet pre platby v EUR máme v Tatra Banke a.s. Od februára 2022 je platný nový režim - okamžité platby, z účtov bánk, ktoré sú do tohoto systému zapojené. Aktuálne je to Slovenská sporitelňa, Tatra Banka, Raiffeisen Bank a VÚB Banka. Takže vašu platbu budeme evidovať okamžite. Platby z ostatných bánk bývajú zvyčajne pripísané na náš účet nasledujúci pracovný deň po ich zaúčtovaní. - Dobierka - platba pri doručení
Pre zákazníkov zo Slovenska a Česka ponúkame možnosť zaplatiť na dobierku pri dodaní tovaru. V našich krajinách je tento spôsob stále dosť obľúbený a tak ho nájdete aj v našej ponuke možností platby. Platba dobierkou má výhody, že nemusíte zaplatiť ihneď a zároveň Vaša objednávka sa dostane ihneď na ďalšie spracovanie. Zaplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou pri dodaní tovaru priamo kuriérovi alebo na výdajnom mieste.
Pri doručení do ostatných krajín nie je táto možnosť platby sprístupnená.
Vrátenie tovaru a reklamácie
Vrátenie tovaru až do 30 dní
Našim zákazníkom poskytujeme naštandardnú dobu na vrátenie tovaru a to až do 30 dní od doručenia.
Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, vyplnením formuláru na odstúpenie od zmluvy, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na adresu predávajúceho resp. inú, ktorú predávajúci určí.
Tovar nesmie byť poškodený a používaný. Spolu s tovarom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného tovaru, ktoré obdržal pri jeho kúpe.
Tovar nám nezasielajte na dobierku. Takto zaslaný tovar nepreberieme a vráti sa späť k Vám.
Po prijatí tovaru s vyplneným formulárom o dostúpení od zmluvy tovar skontrolujeme a pokiaľ nebude poškodený a používaný, spracujeme vrátenie tovaru a prátime Vám peniaze zvyčajne rovnakým spôsobom, ako bola vykonaná platba objendávky. Vo výnimočných prípadoch je možné vrátenie peňazí aj iným spôsobom po predbežnej dohode.
V prípade odtsúpenia od zmluvy vraciame hodnotu zakúpeného tovaru. Zaplatené poštovné, prípadne poplatok za dobierku nie je možné vrátiť.
Reklamácie:
V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili, prosím kontaktujte nás emailom na adrese kreativnypapier@kreativnypapier.sk kde nám stručne popíšte vady na výrobku, akým spôsobom sa prejavili a základné údaje o kúpe tovaru (číslo objednávky, faktúry, prípadne iného dokladu), na základe ktorých budeme vedieť identifikovať kupujúceho a reklamovaný tovar.